تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

پیشرفت باید همراه با عدالت باشد

  • کد خبر : 8552
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
پیشرفت باید همراه با عدالت باشد

پیشرفت باید همراه با عدالت باشد

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه پیشرفت باید همراه با عدالت باشد، گفت : رویکرد نظام و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور بر پایه رعایت عدالت و توسعه متوازن است که می طلبد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی نیز در این مسیر گام بردارند تا نابرابری ها جبران شود.

 

به گزارش صنعت _ محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی با تاکید بر تهیه سند اجرایی برای تعیین تکلیف مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی، افزود: با تمرکز بر روی شاخص هایی که باید براساس اولویت ها ارتقاء یابند، زمینه برای رسیدن به میانگین کشوری در این شاخص ها فراهم شود.

 

وی همچنین با اعلام اینکه پیشرفت باید همراه با عدالت باشد، خاطرنشان کرد: رویکرد نظام و دولت سیزدهم، پیشرفت کشور بر پایه رعایت عدالت و توسعه متوازن می باشد و دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی نیز در این مسیر گام برخواهند داشت تا نابرابری ها جبران شود.

 

استاندار آذربایجان غربی به همکاری های مرزی و اقتصادی با کشور ترکیه نیز گریزی زد و یادآور شد : از مزایا، دانش و تکنولوژی کشور ترکیه در حوزه نساجی برای سرمایه گذاری و تولید در استان استفاده خواهد شد.

 

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه ریل گذاری و نقشه راه توسعه شهرستان های استان باید در سند توسعه مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: برای تعیین رویکردها براساس اولویت های توسعه آذربایجان غربی برنامه ریزی شده و در قالب یک زمان بندی مشخص برنامه ها اجرایی شود.

 

وی در ادامه به پتانسیل های نهفته در مرزهای این استان اشاره کرد و گفت: از ظرفیت پایانه ها و ترانزیت کالا از مرزهای آذربایجان غربی، برای توسعه و درآمدزایی در استان استفاده شود.

 

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اهتمام جدی مدیران در جذب اعتبارات مصوب، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات و اجرای پروژه ها، مدیریت زمان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=8552