تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
0

فاز توسعه لاستیک بارز کردستان بعنوان یکی از طرح های پیشران مطرح می شود

  • کد خبر : 8529
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
فاز توسعه لاستیک بارز کردستان بعنوان یکی از طرح های پیشران مطرح می شود

فاز توسعه لاستیک بارز کردستان بعنوان یکی از طرح های پیشران مطرح می شود

معاون اقتصادی استاندار کردستان از فاز توسعه لاستیک بارز کردستان بعنوان یکی از طرح های پیشران این استان نام برد که تلاش خواهد شد در دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان وارد مرحله اجرایی شود.

 

به گزارش صنعت _ علی نوری در بازدید از کارخانه لاستیک بارز بیان داشت: ایجاد تحول و گذر از رویکردهای سنتی در مدیریت صنعتی نیازمند ایجاد تحول است که این تحول می بایست در پارامترهای حکمرانی نوین جلوه گر باشد و این جلوه گری دقیقا در پس توسعه نمایانگر می شود .

 

وی افزود:یکی از مهمترین الگوهای خوب توسعه در استان، لاستیک بارز است که با تلاش مدیران آن اقدامات خوبی از جمله تنوع محصولات تولیدی تا رشد آماری ایجاد اشتغال و … انجام شده که نوید بخش اخبار خوب در بارز است.

 

معاون اقتصادی استاندار کردستان اضافه کرد : در شرایط تحریمی کشور و جنگ اقتصادی که از طرف دشمن به کشورمان تحمیل شده است، فعال بودن واحدهای تولیدی کاری سخت و در عین حال قابل تقدیر است بنابراین از دستگاه‌های مرتبط با امر تولید و اشتغال درخواست می شود نهایت همکاری را با تولیدکنندگان داشته باشند و نسبت به رفع موانع پیش رو اقدام کنند.

 

در ادامه مفاخری مدیرعامل لاستیک بارز ضمن معرفی دستاوردها، موفقیت ها و سایر موضوعات مرتبط با بارز را تشریح و ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت : در جلسه ای که برای اولین بار خدمت ایشان رسیدم نگاه توسعه محور و تحول آفرین وی بسیار امیدوار کننده بود و انتظار نداشتم که به این زودی بازدید و رسیدگی به مشکلات این کارخانه در دستور کار قرار گیرد.

 

مفاخری یادآور شد : در آینده ی نزدیک نسبت به انتقال حساب‌های کلان شرکت بارز به بانک‌های استان اقدام خواهیم کرد.

 

 

گفتنی است لاستیک بارز هم اینک زمینه اشتغالزایی ٩٠٠ نفر از جوانان نخبه و تحصیلکرده کردستان را فراهم ساخته که با به سرانجام رسیدن فاز دوم این کارخانه، اشتغالزایی آن تا ۱۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=8529