تاریخ : شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۳ 16 ذو الحجة 1445 Saturday, 22 June , 2024
1

عدم جریان‌سازی و گفتمان‌سازی توسط روابط‌عمومی‌ها ،واگذار کردن قافیه در عصر رسانه است

  • کد خبر : 3529
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
عدم جریان‌سازی و گفتمان‌سازی توسط روابط‌عمومی‌ها ،واگذار کردن قافیه در عصر رسانه است

عدم جریان‌سازی و گفتمان‌سازی توسط روابط‌عمومی‌ها ،واگذار کردن قافیه در عصر رسانه است

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها، باید به سمت دوسویه کردن ارتباط گام بردارند ، گفت ؛اگر روابط عمومی‌ هااز عهده جریان‌سازی و گفتمان سازی بر نیایند، قافیه را در عصر رسانه واگذار خواهند کرد.

به گزارش الوند ، مازیار عبدی در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان، اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان‌ها حکم فردی را یدک می‌کشد که مقرر است برای سازمان، امضا تعیین کند لذا باید از ابهت و هیمنه لازم برخوردار باشد.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها، باید به سمت دوسویه کردن ارتباط گام بردارند ، ادامه داد: اگر روابط عمومی‌ هااز عهده جریان‌سازی و گفتمان سازی بر نیایند، قافیه را در عصر رسانه واگذار خواهند کرد.

 

وی افزود: مدیریت ارشد استان نگاه روزآمد و خوبی نسبت به اطلاع‌رسانی و موضوع رسانه دارد که این امر اهمیت کار روابط‌عمومی‌ها را دوچندان شده میکند چرا که ما زبان و دهان مجموعه سازمانی و از طرفی دیگر نیز چشم و گوش آن هستیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه در روزگاری که هرکس با یک تلفن همراه، یک رسانه محسوب می‌شود و دارای بیان خلاق است، ما نمی‌توانیم به چارچوب‌های سنتی اکتفا کنیم، تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی‌ها پیش‌قراولان جهاد تبیین هستند و اگر بناست ما مانع سیاه‌نمایی و تحریف شویم، ضرورت دارد که یک دگردیسی و پوست‌اندازی در رویه روابط عمومی‌ها، شکل بگیرد.

عبدی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت صحیح اطلاع‌رسانی، صاحب روایت اول بودن یعنی دست اول را در رسانه داشتن و روابط عمومی‌ها می‌توانند صاحب روایت اول باشند بنابراین ضرورت دارد که ما به سمت اتحاد و انسجام پیش برویم و اگر جزیره‌ای فعالیت کنیم، برد و هم‌افزایی ما کوتاه‌تر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=3529