تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
3

 خدمات ارائه شده در روانسر روزهای  خوشی را برای  مردمان این سامان نوید می دهد

  • کد خبر : 8046
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
 خدمات ارائه شده در روانسر روزهای  خوشی را برای  مردمان این سامان نوید می دهد

 خدمات ارائه شده در روانسر روزهای  خوشی را برای  مردمان این سامان نوید می دهد

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته جشن سبز شدن شهرستان روانسر را برگزار کردیم و امسال هم شاهد افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) که مطالبه چندین ساله مردم شهرستان است، هستیم،گفت:خدمات ارائه شده در روانسر روزهای خوشی را برای مردمان این سامان نوید می دهد.

 

به گزارش الوند _  محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز(۲۱ تیر) در این مراسم از بیمارستان روانسر به عنوان مطالبه جدی مردم این شهرستان یاد کرد و افزود: امروز شاهد تحقق این مطالبه هستیم و پیگیری برای رفع مشکلات دیگر این مردم ادامه دارد.

 

وی افزود: سال گذشته جشن سبز شدن شهرستان روانسر را برگزار کردیم و تمام نقاط روستایی و شهری این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند و امسال هم شاهد افتتاح این بیمارستان که مطالبه چندین ساله مردم شهرستان است، هستیم.

 

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: این اقدامات نوید بخش موفقیت‌های بعدی برای مردم این شهرستان باشد و اقدامات دیگر در جهت رفع نیازهای شهرستان روانسر هم پیگیری و اجرا شود.

 

وی با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر از دو هفته پیش گفت: با این اقدام، بیمارستان جدید روانسر می‌تواند به بیماران هر دوسوی مرز خدمات رسانی کرده و زمینه را برای رونق توریسم درمانی در این شهرستان فراهم کند.

 

دکتر صحرایی یادآور شد: مردم این شهرستان خدمات بسیاری در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی داشته‌اند و ۱۳۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده اند و در تلاشیم خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان با قوت بیشتری ادامه یابد.آئین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) روانسر با حضور دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه،  برگزار شد.

 

بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر ۲۴۰۰ متر زیر بنا دارد و احداث آن ۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته است. ساختمان این بیمارستان پیش از این مرکز بهداشت سپس مرکز درمان بستر بوده که با موفقت های اصولی و تغییرات اعمال شده تبدیل به بیمارستان شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=8046