تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2

اسکان ۱۸هزار مسافر نوروزی در مدارس همدان

  • کد خبر : 3413
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
اسکان ۱۸هزار مسافر نوروزی در مدارس همدان

اسکان ۱۸هزار مسافر نوروزی در مدارس همدان

استاندار همدان با بیان اینکه ۱۸هزار نفر در ایام نوروز در مدارس این استان، اسکان داشته‌اند، از آماده سازی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

 

همدان_ الوند _ علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد روز شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه ۲ همدان، بیان داشت: دولت سیزدهم از بدو شروع به کار خود اقدامات و دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و مدیریت کرونا بجا گذاشته که موجب شده در سال جدید به دلیل برداشتن محدودیت‌ها و بازگشایی‌هایی انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت کرونا، شاهد سفرهای گسترده به اقصی نقاط کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه وجود ظرفیت‌ها و جاذبه تاریخی و طبیعی بکر و شاخص، این استان رابه یکی از مقاصد مسافران نوروزی و هدف گردشگری تبدیل کرده است،افزود: کلیه ظرفیت‌های استان بکار گرفته شده تا خدماتی در شأن پایتخت تمدن ایران زمین به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه ۱۸هزار نفر در ایام نوروز در مدارس این استان، اسکان داشته‌اند، از آماده سازی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مجموعه آموزش پرورش با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ظرفیت بسیار بالایی برای اقامت و اسکان برای مسافران نوروزی را فراهم کرده که قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان همدان با ذکر این نکته که مسافران نوروزی از وضعیت اسکان در مجموعه آموزش و پرورش، ابراز رضایت کردند از گردشگران دعوت کرد از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری این استان بازدید داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=3413