تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ 30 ربيع أول 1446 Thursday, 3 October , 2024
1

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه: نقد سازنده باید تسهیل گر ،راهگشاه و با زبان نرم و تعاملی باشد   

  • کد خبر : 4512
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۲۴
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:  نقد سازنده باید تسهیل گر ،راهگشاه و با زبان نرم و تعاملی باشد    

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

نقد سازنده باید تسهیل گر ،راهگشاه و با زبان نرم و تعاملی باشد 

 

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نقد سازنده باید تسهیل گر و راهگشاه باشد، گفت : نقد زمانی سازنده است که با زبان نرم و تعاملی بیان شود و ما نیز بعنوان نقاد توانسته باشیم سهم خود را در انجام وظایفی که به مامحول شده به انجام برسانیم.

 

 

 

 

به گزارش الوند _با حضور مدیران بهزیستی استان کرمانشاه نشست هم افزایی سمن ها ، انجمن ها و تشکل های مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در مجتمع رفاهی آموزشی شهید یاری بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

 

دکتر فرحناز محمدی در این نشست با اشاره به شعار امسال هفته بهزیستی با عنوان شروعی دوباره برای بهتر زیستن گفت: این شعار بدین معناست که همه ما در کنار همدیگر برای بهتر زیستن همه افراد جامعه چه جامعه هدف بهزیستی باشد چه نباشد باید تلاش کنیم و در این راه همیار و همراه هم باشیم.

 

وی افزود: سهم سمن ها و تشکل های مردم نهاد برای تحقق این شعار خیلی بیشتر از سازمان بهزیستی است و به عنوان بازوان توانمند سازمان باید نقش مهم خود را بیشتر از این ایفا کنند.

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نقد سازنده باید تسهیل گر و راهگشاه باشد، گفت : نقد زمانی سازنده است که با زبان نرم و تعاملی بیان شود و ما نیز بعنوان نقاد توانسته باشیم سهم خود را در انجام وظایفی که به مامحول شده به انجام برسانیم.

 

 

محمدی یادآور شد: اگر هر کدام از نهادها چه دولتی و چه غیر دولتی سهم خود را به درستی در انجام وظایف انجام دهند بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.

 

لازم به ذکر است دراین نشست علاوه بر معاونین تخصصی بهزیستی استان کرمانشاه، نماینده دفتر اجتماعی استانداری و مسئولان انجمن ها، سمن ها، تشکل ها و دفاتر تسهیلگری نیز حضور داشتند

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=4512