به گزارش الوند _ دکتر علیرضا قاسمیفرزاد در آیین راهاندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت در همدان بیان داشت: هدف از ایجاد مرکز سامد ارتباطگیری آسانتر با رئیسجمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی بوده است که به همین منظور در آستانه سفر رئیس جمهور به استان این سامانه در همدان راه اندازی گردید.
وی افزود : ۸۰۰ نفر در همدان برای پاسخگویی به مردم آموزش دیده اند که طی امروز و فردا از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ یکسره پاسخگو درخواست های هم استانی های گرامی خواهند بود.
استاندار همدان تصریح کرد: افرادی که میخواهند با رئیس جمهور و وزرا ارتباط بگیرند میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و درخواست، پیشنهاد، انتقاد، طرح یا برنامه خود را اعلام کنند که اپراتور، پیام آنها را ثبت میکند و این پیام در نهاد ریاست جمهوری و استانداری همدان ثبت و بلافاصله یک کد برای تماس گیرنده ارسال میشود که کد پیگیری است.
وی از میز خدمت به عنوان یک اقدام دیگر برای ارتباط گیری مردم با معاونین وزرا نام برد و گفت: اقدام دیگری که در کنار سامد انجام و اجرا خواهد شد، میز خدمت یا ارتباط مردمی است که معاونین وزرا در ۲۹ دستگاه از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی مراجعین حضوری هستند.
قاسمی فرزاد یاد آور شد : این دو شیوه منحصر بهفرد مختص به دولت سیزدهم است چرا که در سنوات قبل، مردم نامه مینوشتند که حجم زیادی را در بر می گرفت و رسیدگی به آن زمان زیادی میبرد ضمن اینکه در نقل و انتقالات نیز دچار مشکل میشد در حالیکه تماس با سامد کاملا قابل رصد است تابه نتیجه نهایی برسد.
استاندار همدان در این آیین، پاسخگوی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز سامد بود.